Kızlar bebeğim 4 ay 21 günlük
3500 doğdu 39. Haftada
Şuan 5100 kilo ağırlığında
Boyu 62
Başı 39.5
4 ay 21 günde 1600 kilo almış.
İlk tahlilde karaciğer enzimleri sınırda çıktı
- Tahlilde düşmüştü ama normal seviyede değildi yine.
Aylardır metabolizmadan randevu almaya çabalıyorum ama yok. Bölüm sadece balcalıda ve Ankara da varmış.
Adana da oturuyorum ve bu balcalıya asla randevu alamıyorum. 182 bize şehir hast. Olduğunu söylüyor ama şehir hastanesi hasta hakları o bölüm bizde değil balcalıda diyor. Balcalı o bölüm şehir hastanesinde diyor.
En son bir klinik olarak buldum bölümü. Pazartesi randevumuz var.
Mama kesinlikle midesi kabul etmiyor. Oluk oluk kusuyor. Dün doktorumuz reçeteli mama verdi dene içerse bildir rapor oluşturalım diye içti. 15-20 dk sonra oluk oluk kustu nefes alamıyordu burnu ve genzi mamadan tıkanmıştı. Gerçekten öyle zor bir an geçirdim ki tektim evde de. Nefes almaya başladığında çok ağladım korktuğum için. Şoka girdim resmen.
Bildiğiniz, karşılaştığınız yaşadığınız şeyleri paylaşırsanız sevinirim.
Sütümde var, devamlı emen Bir bebek zaten. Süt alerjisi falan yok bildiğim kadarıyla.
Geceleri inlemeleri oluyor ben başta diş çıkarıyor ondan ağrısı var herhalde dedim ama dün doktorumuz, patlayacak bir dişi yok dedi.
Bir anne olarak gerçekten o kadar zor bir zaman geçiriyorum ki duygusal olarak. İşe başlayacağım, devamlı raporla onla bunla erteliyorum 3 ünde raporumun son günü. Tekrar uzatmaya gideceğim bu şekilde bebeğimi bırakamıyorum.