Kuzucukumsu Merhabalar sevgili anneler.. oğluş tam 4,5 aylık gazı dibine kadar yaşadık yeni bitti sayılır.. atakların en meşhuru da takvime göre geride kaldı.. şimdi sırada ne var🤣zor günler bitti mi yoksa sırada daha zorluları mı var😱
Merveyselkaya Kuzucukumsu bence en zor bölüm ek gıda 🙄ne yapacağını nasil yapacağını bilmiyor insan buraya yazdım 1 kişi dışında kimse yardımcı olmadı 🤷♀️ kimse ek gıda vermiyor herhalde yada paylaşmak istemiyorlar başka bir konu olsa şimdiye çoktan birçok kişi yazmıştı.
nutellayiyensincap Kuzucukumsu bence en zevkli aşamalar başlıyor🤩 ek gıda,emekleme,dönme,yürüme çabaları,kahkahalar,baybaylar,danslar😍😍😍 olumlu düşünerek devam edin inanın çok güzel oluyor her şey
Minikturtageldi Merveyselkaya yaa instagramdan iki kişiyi takip ediyorum. Onların uyguladığı şekilde uygulayacağım
Kuzucukumsu Merveyselkaya ayy ben de korkuyorum ek gıdadan ben de instagramdan bikaç kişi takip ediyorum
Eski9 Merveyselkaya Bende dün soru sordum bir tane cevap alamadım ek gıdayla ilgili 4 kez posta yazdım üste çıksın diye ama cevap gelmedi bizde başladık bebeğim hicbirsey yemiyor 😑
Merveyselkaya Minikturtageldi hangi sayfalar acaba bende birkaç sayfa takip ediyorum ama ilk bebek diye ne yapacağımı bilemedim sürekli doktora yazıp rahatsiz etmek de istemiyorum
Minikturtageldi Merveyselkaya Pınar soydan ve Betül kalkan. Özellikle Pınar Soydanın tariflerine bakabilirsin
Kuzucukumsu Minikturtageldi uzun yolculuk çünkü di mi her dişte ayrı bir ızdırap oluyor mu yoksa ilkler mi zorlu acaba
Kuzucukumsu CaglaCeylin 2 yaşta kreşe başlar herhalde normalde çalışan bir anneyim kreşteyken birbirimizi özlemek hem iyi olur daha kaliteli zaman geçiririz diye düşünüyorum ama hayaller hayatlar 🤷♀️
Merveyselkaya Birbebekkkbircicek başladım da henüz 2.gundeyiz 3 gün kuralı ile yapıyorum 1.gun bi çay kaşığı 2.gun bi tatlı kaşığı 3.gun bi yemek kaşığı ilerleyeceğiz ilk basta yoğurt veriyorum sonrası patates havuç kabak en son meyve diye düşünüyorum da yanlış mı doğru mu ilerliyorum bilmiyorum bu konu için doktorumuzu her gün rahatsız etmek de istemiyorum bakalım artık inşallah kolay geçer.
Minikturtageldi Kuzucukumsu bence hepsinde bir ızdırap oluyordur daha çıkarmadık ama yavaştan geliyorlar
slnergnn Kuzucukumsu bugün tam 4,5 aylık bebeğim, uyku düzeni çok güzeldi 4. ay atağında bozuldu hala düzelmesini bekliyorum😅 Dua edelim hep beraber🙏😅