Kızlar selamlar 🥰 Son adetim 24 Kasım. 6 günlük gecikme yaşadığım için önce idrar sonra kan testi yaptım. Önce ki postumda paylaştım. Testte pozitif çıktı. Kanda da beta HCG 800. Bugün doktora muayene olmaya gittim karından baktığın da keseyi göremedi alttan bakmam lazım dedi onu da ben kabul etmedim. Acaba etsemiydim bilmiyorum. Neyse benim bu gebelikten önce 1 düşüğüm var korkuyorum buda düşer diye. Bide eşimle bende kan uyuşmazlığı var iğne falan olmadık biz ilk gebeliğim de doktor şuan gerek yok gebeliğin sağlıklı ilerliyor demişti kızım şuan 2 yaşında. Kafam allak bullak oldu. Neden kese görünmedi acaba çok yeni olduğu için mi sizce. Bilgisi olan beni aydınlatabilir mi lütfen? Şimdiden teşekkürler ❤️