Busbuss12 https://imgyukle.com/i/oCywvHhttps://imgyukle.com/i/oCTXBU https://imgyukle.com/i/oCTNfj https://imgyukle.com/i/oCTLz8 https://imgyukle.com/i/oCTjuo kızlar ilk silik gibiydi yavas yavas koyulaştı , oglumda koyuydu ikisi bunda az koyu , yenimi yani
Blackcloud Var gibi duruyor canım gebelik. Koyu olmasına gerek yok silikde olsa gebelik var demektir kuruma çizgisi olmadığı sürece.
Cambardak Busbuss12 inanırmısım benimkide öyle ilk yok gb di sonra durdukça kırmızı arttı ama ikinci çizgi daha ince adet 1 gün gecikti diye mi acaba ikinci sabahta yaptım yine ikinci çizgi yoktan var oldu yavaş yavaş düne göre daha kalın biraz bekliyeyim diyorum sonra gooo dr hamileyiz sanırım 🤗😃😃 keşke resim yükleyebilsem de bende gönderebilsem fikir alırdım
Busbuss12 Cambardak canım goggle image yukle de ordan yukle oluyor , ptsiye kdr sabretcem cok heyecanlıyım , inşAllah ikimizde hamileyizdir , bebişlerimizde saglıkla kucagımıza alırız 😘🤲🏻
Cambardak Busbuss12 telefon sürümünü kabul etmiyor sürüm telefon dolu yükselmiyor.Ben bir iki hafta bekleyeceğim yaz bana pazartesi
Busbuss12 Cambardak ben emziiriyorum canım daha oglumu , vitamin eksıklıgım var ben m gtmem lazım , hemde meraktan catlarım kız sen nasıl dayancan
syaby Busbuss12 kız test ne yapsın yemin mi etsin hamilesin , az koyu diyo biz burda ne gölgeler gördük seninki besbelli 😂 hayırlı olsun
Cambardak Busbuss12 bende emziriyorum kuzum ek vitamin alıyorum vitamin hırmon testi 15 gün önce yaptırmıştım hepsi güzeldi ilk gebeliğimde dr verdiği ocean glutensiz folik asit aldım ecz den içiyorum extra dr da folik asit verecek göndercek ve kese görülmesi yok nebilim yok şöyle böyle daha çok sitrese giricem adeti 2 gün geçti (10 gün olsun az) yok kanda az çıkacak az beklicem netleşsisn keza ben hamile olduğuma inanıyorum niyetse mutluyum bir hafta daha böyle gezeyim 😂😂😂😂 emin ol bende çatlıyorum birde ilk bebek ne kadarlık oldu kaç aylık