Bebeğim 8 ay 14 günlük 5 buçuk aylıkken ek gıdaya başladık hiç blendır yapmadım hep çatalla ezerek verdim sorun yaşamadık fazla sevmediği şeyler oldu ama karıştırıp verince yedi. Dişleri çıktı önden. Pütürlü bir şey verince örneğin çorbadaki kıymayı bile ön dişlerine getirip ezmeye çalışıyor damaklarını kullanmıyor artık. Sonra da kontrl edemeyip boğazına kaçıyor 🤷🏼♀️ Öksürüyor ya da öğürüyor şaştım kaldım. Yumuşak şeylerle denedim aynı. Geçici bir dönem mi bu yaa çok üzülürüm 😭 ısrarla vermeye çalışıyorum ama az önce 4 kere yaşadık arka arkaya korkuyorum da bi yandan napmaö gerekiyor