Merhaba bayanlar 2 aydır saçlarım çok felaket bir şekilde dökülüyor elimi saçıma atamıyorum doktora gittim değerlerin iyi dedi vitamin eksikliğinden olabilir dedi bebegim kolik bebek olduğu için portakal mandalina limon yiyemiyorum gaz yapar diye bir de çevremdeki insanlar bebeğin seni tanıdığı için ve emzirdigin için dökülüyor diyor bebeğim 4 aylik ama bu kadar çok dökülür mu böyle sorunla karşılaşan var mı