Ben ateş olucak diye korkarken dünden beri önce ishal sonra her beslenme sonrası kusma yaşıyoruz, bu aşının yan etkisimi anlayamadım doktorunu arasam mı kararsızım. Yarını bekleyeyim mi ilk iki gün normal mi bu yan etkiler bilen var mı? Dün öğlen aşı oldu o zamandan beri doğru düzgün beslenmedi resmen sürekli kusuyor😭🥺