Merhabalar kızıma Montessori oda takımı aldik internetten. İçinde yaylı yatagida vardır. Kızım şuan 2 yaşında. Ve iki üç haftadır bu yaylı yatakta yatıyor. Fakat ben daha önce yaylı yataklarin çocuklara uygun olmadığına dair bir yazı görmüştüm. Lateks, viski yataklar Uygun falan die. Ama şuan iç yatak alacak bir butcem yok. Sanırım çok pahalıymış zaten o lateks yataklar. Ama dediğim gibi içimde huzursuz bir yandan. Siz ne düşünüyorsunuz yaylı yataklarla ilgili? Bana öneriniz nedir? Üstüne yatak pedi fln mı koysam die dusundum saçma mi olur ? Yatak pedi tavsiyesi olan var mı?