Hayatseninleguzel1 ben bi dünya şey aldım 2 gece hastanede kalmamiza ragmen çoğunu kullanmadık. 1 tane 5 li 1 tane 10 lu hastane çıkışı, 5 tane zibin, 2 tane tulum, 2 tane alt üst takim, 2 tane örgü yelek, 2 cift patik, battaniye, 10 tane agiz mendili, kundak için Muslin örtü, wee baby 0+ emzik (hemen tuttu), süt sagma makinesi ve saklama posetleri (ne olur ne olmaz diye aldım. Çok işime yaradi), 20 tane bebek bezi, yenidogan uyumlu ıslak mendil unuttuğum bir şey yoksa bunları aldık çoğunu giymeden geri getirdik.