gmo34 merhaba 5 güne yakın yapamadığında gliserin fitil öneriyordu bizim çocuk doktorumuz, gliserin fitil bizlerin kullandığı gbi değil sadece gliserin içerikli zararsız zeytinyağının içeriğinde barındırdıklarından daha masum diyor doktorumuz bende kimyagerim aynı fikirdeyim. Ama fitili çok sık kullanmanız gerekşyorsa örneğin 3 hafta üst üste gbi araştırılması gereken nedenleri olabilir, aklıma gelen seçenekleri söylüyorum( anne sütü bazen geç sindirilebiliyor yeni doğanda, mamanın yanlışlıkla az su ile hazırlanması, combiotic grubu mama ile besleniyorsa mama değiştirebilirsiniz örneğin hippten bebelac gold serisine geçmek gbi mama etkisini 2 hafta sonra gösterecektir, yada dışkılama yolu dar olabilir çıkışında sıkıntı olabilir bu durumda buji önerirler çocuk doktorundan ziyade çocuk cerrahisi ilgilenir) umarım problemi çözülür birde probiyotik kullanmıyorsanız destekleyici olacaktır