Maryyy Bu aşi meselesi gercekten cok muamma. Bende yaptirma taraftariyim. Ama olumsuz acidanda cok fazla sey konusulmuyomu sizcede? ⚠️Asi YAPTIRIYORUM cunku diyip ozetlermisiniz? ⚠️Asi yaptirmiyorum cunku diyip ozetlermisiniz?
Kumsi Maryyy Yaptırıyorum çünkü hapşırsa görüştüğüm doktorlarin önerisi ve onlara güvenmek zorundayim.
Deletedmom200 Maryyy yaptırıyorum cünki iki oglumada yaptırdım hiç bir zararını görmedim şimdi kizimada yaptırıyorum hasta olursa DIE riske atamam he şüphem var mı çok fazla kafam karışık fakat yaptirmamayi göze alamıyorum
Bebegim_ben Maryyy yaptırıyorum çünkü keşke demeyi hic sevmiyorum hele ki evladım da ve dirsek çürütüp okumuş doktorlara güvenmek zorundayız 🖒
busemevsim Aşı yaptırıyorum çünkü çocugumun sağlığı için şart özellikle son zamanlarda ölümcül kızamıklar çocuk felci vakaları duydukça iyi ki yaptırmışım diyorum.
Meralada İyiki yaptırmışım çünkü daha bugün hastalığı atlattık eğer yaptırmasaydım düşünemiyorum bile.
Kaveda Maryyy yaptiyorum çünkü önceden yapılmamış ve salgın olunca bir çok kişi ölmüş veya vücudunda bi hasar kalmış okuduğum kadarıyla yaptırmak gerekiyor birde doktorlar hep öneriyor yanlış bisey olsa yaptirtmazlar kendi çocuklarına diye düşünüyorum
ikramuratyanik Maryyy Yaptırıyorum ve yaptırdım. Çünkü ilerde çocuklarımın sağlığı hakkında keşke demek istemiyorum.