Deletedmom5284 merhaba , kizinizda kas hastalığı olduğu belirlendi, benim de doğuştan kaslarımda ufak bir rahatsızlık vardı, kızım da 1 yaşında emekledi, 13 aylık henüz yürümüyor , elinden tutunca yürüyor, bu ara tutunup ayağa kalkma denemeleri yapmaya çalışıyor , doktor tahliller istedi ck 228 çıktı, 1000lerde olursa anlamli dedi, ama yine de içiniz rahat etsin diye çocuk nöroloji ye götürebilirsiniz dedi fakat geç de olsa sürekli bir gelisme olduğu için kızımda simdim goturmedik, çok da hareketlendi emeklediginden beri