11 günlük bebeğim var ilk 3 gün sütüm gelmediği için mama vermek zorunda kaldık lansinoh biberon kullandım tabi ki sütüm geldikden sonrada emzirdim ama emzirirken tam anlamıyla kavrayamadığı için çok rahat ememedi meme ve biberonu birlikde kullanıyoruz bazen çok güzel emiyor bazen ememiyor acaba bu meme reddimi oluyor aranıyor veriyorum bazen kapıyor bazen kapamadığı için huysuzlanıyor 🤷🏼♀️ Meme reddi olmasından çok korkuyorum ilerde bu durum düzelir mi? Tecrübeli anneler…