meltemmm1999 Halime28 benimkide halen donmuyor gec donmesi normalmi acaba bi sıkıntı yok demi bebeginizde
Alya3361 Benimkinde 4,5 ayında ufak ufak yanlara şimdi de yeni yeni yüz üstü dönüyor ama bazen geri dönemiyor
meltemmm1999 eceunverkanra baya uzun sürmüş bi sıkıntı yok demi bebeginizde normalmi acaba gec kalinmasi bunlara
eceunverkanra meltemmm1999 Evet su an 14aylik her seyi normal emekliyor, yuruyor. Her bebegin gelisimi farklıdır hepsi hazir oldugunda yapiyor o nedenle endiselenmeyin☺️
Halime28 meltemmm1999 bir sıkıntısı yok şükür 3-4 aylıkken provasını yapıyordu zaten tam olarakda 6.ayında döndü