Kızlar 2. Bebeği düşünüyoruz
Aralık 17 de adet oldum ve 1 hafta sürdü
Düne kadar afedersiniz 2 kere korunmasız ilişki oldu ve dün karnımın sağ tarafında sancı başladı afedersiniz aşşa tarafıma da vuruyor
Otururken aşşa tarafımda baskı hissettim
İnternetten baktım bebek yerleşince oluyor muş ama 2 birliktelik te ve adetim geçmeden çok erken değil mi
İnşallah hamilelik ten dir yaa çok istiyorum ❤️