Btl25 Kızlar 22 günlüğüz bebeğim çok korkuyor özellikle uykuda irkilerek uyanıyor uyandığı zaman çok huysuzlaşıyor nerdeyse bi saat ağlıyor normal mi bu korkuları
Yenianne_2019 Btl25 aynen benimde öle bağırarak ağlayıp uyanıyo susturamıyıruz gazı da var tabi bizimkinin sizdedee varmı
Rukiye_Meryem Btl25 öyle olduğu zaman hemen elini tutun yüzünü yüzünüze koyun ve hemen sonrasında memenizi verin kendini güvende hissedip susacaktır.
Seydameva Yaklaşık 3 ay kadar daha sıçrayacak hatta bazen sizde çok korkacaksınız aklınıza bir sürü şey gelecek internetten araştırıp psikolojinizi bozacaksınız ama İnan’ın bana normal moro refleksi olarak geçiyor bi bakın içiniz rahatlar 🥰
Nurana Benimkide 3 aylık, şimdi başladı sıçramaya.. korkmuştum bende, iyi oldu bu post teşekkürler içim rahatladı☺️
ayisigi Btl25 Çok normal, reflekslerini, el ve ayaklarını kontrol edemiyorlar henüz. Bence kundaklamayı deneyin, benim beneğim çok rahat etti ☺️