Kızla ek gıdaya dün başladım havuç ile başladım öğürdü yemiyor bugünde denedim aynı şekilde sizce neden yapıyor havucu beğenmemiş olabilir mi nasıl devem etmemi önerirsiniz ağzına kaşıkla koyuyorum bağırıyor kendini geriyor devam etmeli miyim 5,5 aylık mama ağırlıklı besleniyor ezip püre şeklinde verdim