Minnakelifim03 bildiğimi söyleyeyim yeğenim alerjik astim surejli hasta olur mesela korona oldular ailecek bi tek o cok kotu atlattı doktor bile şey demişti öksürük kesimezse direkt hastaneye gel diye
Yani yabana atılacak bi durum değil gerekirse kimseyle görüşmenin evinize gripli biri geldiyse kızı cikarmasaydin keşke
Dediğim gibi bir kac ay eve kapanın geçsin ve tetiklemesin astım olan kişi sürekli bunun sıkıntısını çekiyor öyle bitti geçti olmuyor