Figen_ilter60 Öksürük için lütfen şurup öneriniz varsa yazarmisinz kızım 2 buçuk yaşında hala geçmedi öksürüğü ilacda kullanmadim öksürük için varsa bildiğiniz iyi bir ilaç aldircam hemen
SeninAnnenBirMelektiYavrm Figen_ilter60 cnm doktora götürsene. Tavsiyeyle ilaç kullanılır mi hiç küçücük çocuğa
Prensinannesii Figen_ilter60 ama öksürüğü nasıl Bilemezsin ki sağlık ocağına da olsa götür bence. Ben genelde ilk başta pekemz su ve tereyağ karışımı içir İyorum yada boş boş süt ve bal ıstıp veriyorum. Sütü.
Dmt-01 Figen_ilter60 yani doktora götürün doktorunuz yazsın bebeğinizin yaşına göre ve öksürüğün durumuna göre uygun bi ilaç yazacaktır sağlıkocağına götürün
MervEslinArden Figen_ilter60 Valla aylardır uğraşıyorum geçsin diye en son ki Dr nin önerdiği septimol şurup la azalttık biz bacım
Zeynep228 Prensinannesii sütün içine bal koyduğunuz da balgam yapar canım daha fazlalaştırır tavsiye etmiyorum
Hayallerhayatolsa Figen_ilter60 şürüo değil pekmez tereyağ limon öneririm kara turp bal limon da var tabi geçmiş olsun
bensukus19 Figen_ilter60 bizde iki aydır çekiyoruz şurup fayda etmedi şuan hava kullanıyoruz iyi bir doktora götürün balgam atamadığı için bronşları dolmuş dedi hırıltı var
BuseCan Figen_ilter60 zaditen kullanıyorum ben. Ama doktoruna danışman gerekir geçmeyen öksürükse ancak hava ile toparlar