Feyyyzza ben kullandım baya kullandık hatta şimdi bir arkadaşıma verdim o kullanıyor geri getirince de ikinci el uygulamalardan satmayı düşünüyorum. yürüme olarak iyi ama hızlı giderse önüne küçük pet şişe koyup yavaşlatıyorduk. en güzeli önündeki oyuncakları aktivite masası gibi kullanılıyor. baya iki yaşına kadar oynadı onlarla