Merhaba kızım doğduğundan beri reflü kusan bi bebek. Kusma maması da kullanıyoruz. Su üç gündür günde 1 kere ama çok yoğun kusuyor diger hareketlerinde anormallik yok her zamanki gibi devam ediyo 5 ay önce tüm tahlilleri yapıldı ama bişi çıkmadı en iyi hastaneye de götürdüm serum takıp bir gün takip edip bıraktılar ama normal mi bu yanı anlamadım gene götürecem olmadı ne yapmam lazım anlamadım artık ( 1 yaş )