Mucizemsin21 çiğneme ve yutma refleksleri olmuyor. Yalnızca emme refleksi var henüz. Sütü bile ağzına damlatınca yutmayı beceremiyorlar. Sabırla her besinden ufak ufak tattır. Zamanla yutma refleksleri gelişecek ve tadını bildikleri besinleri yemek isteyecekler. Şuan maksadın onu yedirmek, doyurmak değil, Tadım yaptırmak. Oyüzden canın sıkılmasın. Parmağınla tattır yeter. Yerse ne ala ama yemezse de sorun etme.