Kafam Bi ay 14 günlük kızım bi haftadan beri memede sürekli ağlıyor kızıyor damaklarıyla sıkıyor aksam sagdım 30 cc cıktı doymuyormuş 60 cc mama yapıyordum nasılsa emziriyom diye 30 cıkınca 90 verdim kabız sanıyordum mamadan sonra tuvaletini yapmaya başladı gıdasızlıktan yapamıyormus meğerse kesılmeden arttırmak için ne yapabilirim
bahardonmez Kafam okadar cok sey yapiyorum ki hangisi ise yariyor bilmiyorum. Oyle akmiyor deli gibi ama ucu ucuna yetiyor. Malt iceceklerden iciyorum gunde bitane e bebekten aldigim. Tahin helvasi yiyorum tahin pekmez karistirip yiyorum bestlak damla var onu kullaniyorum. Ama en onemlisi bol su tüketmek aslinda cunku sutun %90’u su🥰
Derinmavi Kafam humana çay var canım ben kullandım cok memnun kalmıştım muadilleri de gar sanırım mom tea gibi ertesi gün gögüslerim dolmuştu doktor onaylı damlalarda oluyor arkadaşıma önermişti doktoru ama ben çay dan cok memnun kaldım sonrasında bi kesilme daha oldu kullandım yine arttı
yusufmertmom Kafam mama 90 çok olur canım 1,5-2 ölçek ver. Tahin ye yaa en çok o yaptı bende süt ve evet mamada karnı doyunca kaka yapıyorlar anne sütü 5-6 gün de kaka yapmasa normal
Prlkcansu Hurma, kuru incir, kuru dut bunlar bende çok işe yaramıştı bir de bol su ve dinlenmek.. stres falan yapmıycaksın
yusufmertmom Kafam 2 aylık oğlum ben yeni geçtim 90a ki vermemeye çalışıyorum o kadar memeye sinirleniyor çünkü az gelince meme reddine giderse diye korkuyorum açıkçası ondan dedim
Kafam yusufmertmom doyurucu da değil sanırım benim aksam 30 içti 90 mama içti sütüm bi etkisi olmadı yani