Haftaya ctesi oğlumun 1yaş doğum günü.bizde pasta kesimi filan yapmak yerine (zaten anlamicak) gezelim hep beraber anı biriktirelim dedik.sabahtan yola çıkalım.kahvalti vs.ama nerelere gidebiliriz bilmiyorum.kocaelide yaşıyoruz.var mi tavsiye anneler.