Prensbebek53 1hafta önce rota olduk şimdide menenjit aşılarını olmak istiyoruz 3aylığız doktorun yaptığı takvime göre nimenrix ve bexero 3ay 5ay şeklinde yazmış bu iki Aşı aynı anda yaptıran var mı acaba? Çok mu ağır olur
dilsizgeveze Prensbebek53 Bize nimenrixi 14. aya tek doz yazdı canım. 1 yaşından sonra tek doz oluyormuş
Pericikk Prensbebek53 aynı anda yapacağından emin misiniz belki yanlış anlamışsınızdır biz 3 ve 5 te nimerix 7 ve 9 da bexsero olacağız
Storymoon Prensbebek53 normalde ayrı ayrı vuruluyor çünkü iki aşıda başka virüsler için demekki sizin doktor ikisini aynı anda vuracak bursadaki doktorumuz ayrı aylarda vurdu ateş yapıyor menejit aşıları
Prensbebek53 Pericikk evet hatta doktorun yazdığı kağıda tekrar baktım. İnstagramda bir çocuk doktoru var o da o şekilde yazmış bilemedim ki ne saçma ya bu kadar farklılık olması
Pericikk Prensbebek53 biz 3.ayda nimerix ve rotayı birlikte yaptırdık herhangi bir ateş huysuzluk olmadı ama bexsero için ağır ve ateş yapabiliyor demişti doktorumuz daha ona sıramız gelmedi 4 aylığız ama beraber yapılmasını da istemezdim bence doktorunuzla konuşun ayrı ayrı yaptırabilirsiniz
Mucizemm344 Prensbebek53 canım bizim doktorumuzda ikisini aynı anda dedi biri bi bacağına biri diğer bacağına
Elifcinargul Prensbebek53 ben doktorun gazına geldim aynı anda yaptırdım ama deyim yerindeyse öldüm öldüm dirildim bişey olacak diye zaten her aşıda hiç uyumadan bekliyorum aksiliktir biran gözünü kapatırsın ateşi çıkar 😩 bizde vücudunda ağrı yaptı yarım çay kaşığı parol şurup verdim. Fitilde yazmıştı doktor kullanmaya gerek kalmadı ama bana sorarsanız ayrı ayrı yaptırın bebeğe yazık hala pişmanım birlikte yaptırdığıma
Emelingoo Prensbebek53 nimenrix i 1 yaşından sonraya bırakabilirsiniz. Hem tek doza düşmüş olur. İkisi ağır olur bence. Baya ateş yapıyor teki bile