Sultanyldzz Merhaba kızlar göğüs ucum yok diye bebek memeyi tutmuyor bide biberona alıştığı için göğüs ucu kalkanı kullanan var mı
Derinmavi Sultanyldzz bebeğimi yogunbakımda biberona alıştırmıslardı bende o yüzden slikon gögüs ucu kullanmıştım canım bikaç hafta sonra alıştırdım normale dönmüştü
Derinmavi Sultanyldzz eşim almıştı canım eczaneden 10 ay oldu hatırlamıyorum ama ucu baya uzundu markası wee bayb olması lazım
Ceylan71 Ben silikon göğüs ucu kullandim uc ay boyunca wee babynin ve ucunu çok güzel çıkardı bide göğüs pompasiyla emzirmeden önce cektim cektim verdim onunda faydask oldu denemeni tavsiye ederim