Bende 9. Aya kadar rende püre şeklinde veriyordum 9.aydan sonra pütürlü orta parçalı yedirmeye alıştım biz anneler şuan herşeyi bulabiliyoruz brokolidir karnıbahardır mevsimi olmasada domatesdir bu biraz içsel birşey tedirgin olmayın bebeğinize göre yönlendirin. İlk zamanlar bende öyleydim ne yapsam ne yedirsem diye düşünürdüm ama şuan elimizde telefon var kitaplar var ilk anlar hem kücük oldugu icin insan tedirgin oluyor bide alerji dokunurmu diye korkuyor ama emin olun zamanla herşey oturuyor.Ben mesela cok ayrıntıya girmiyorum biz ne yersek onu veriyorum mesela tavuk suyuyla pilavsa tuz atmıyorum pişiriyorum ona ayırıyorum. Dün mesela ıspanagın yapraklarını öğle ara öğünde kullanmıştım sapları kalmıştı corba yaptım icirdim. Bebeklere tuzlu,şekerli, bal, inek sütü 1 yasına kadar vermediğiniz sürece cok sıkıntı olmaz. Herkesin bebegi farklı farklı benim ogluma suana kadar sadece mürdüm eriği dokundu. Merak etmeyin zamanla herşey rayına oturuyor.