GiybetReis ben doktorla vs hiç konuşmadım ama psikolog ile konuştum çocuk psikologuydu
Tvden ziyade telefonda bazen oyun oynatiyorum eşleştirme sayıları siralama vs yapıyor dediğimde ben bunu uygun bulmuyorum o şekilde yapacağına alıp evde oynat demisti
TV yide kendi söyledi ekrana uzun süreli maruz kalan çocuklarda oluşan hasarları görsen evden tvyi kaldırırsın demisti
Oğlum 2 yaşından sonda çizgi film izlemeye başladı surekli mi hayır
Simdi 3.5 yaşında sabah uyandığında sevdiği vi cizgifilm var onu izler 15 dk falan sürüyor sonra kahvaltı ev toplanması derken TV kapalı olur tekrar uyur uyandığında yine izletirim sonrasında kapatır oyun oynarız
Şuan eskiye oranla sıkmiyorum aç dediğinde aciyorum