Merhaba, benim bebegim de oldukca gazli bir bebek. Once bio gaia veriorduk gunde 5 damla, yeterli gelmeyince sap simplex de verdi doktorumuz; gunde 3 kez 4damla veriyorum. Bir de biz de haftada bir kez kaka yapma durumu vardi. O yuzden miktarlari doktorunuza danisarak verin. Simdi daha rahat cok sukur. Geceleri bile derin uyuyamiyordu, damlalar fayda etti. Bir de ben kendimce bir sey denedim. Sut ve sut urunleri tuketmedigimde kesinlikle gaz sorunu azaliyor. Sanirim laktoz intoleransi var. bir suredir tuketmiyorum o yuzden. Siz de 3gun deneyip gozlemleyin derim. Gecmis olsun.