Zlm aslında şöyle. Gece beslenmesi yapıyor mu yapmıyor mu kestiremiyorum. Diş çıkarıyor üsttekiler. Biraz sancılı geçiyor. Bazen içiyor bazen içmiyor gece. Bazen uyanıp ağlayıp su içip geri uyuduğu oluyor. Ama muhtemelen bıraktı gece beslenmesini. Dikkat ediyorum beslenmesine ama nelere daha da dikkat etmem lazım aydınlatır mısınız ?