Nisosunannesii hamile kaldığımda da kilo almıştım üzülüyodum 61 le başladım,bebeğim 9 aylık 6 kilo fazlam var ama sağlıksız beslendiğim için yağ depoladım sanki,o yüzden daha fazla hissediyorum kendimi maalesef. Biraz spor yapabilsek inceliriz aslında ama çok yoruluyorum ya iki çocukla 🤦🏼♀️