Bebeğim henüz yeni 4 ayına girdi ve Demir eksikliği olduğunu söyledi doktor ve bu FERRUM isimli Demir ilacı kullanmamız gerektiğini söyledi . Erken değil mi sizce , benim gibi kullanan var mı bir de bebeğim bu ilacı içtikten biraz sonra kusuyor yediği mamayı bu normal mı acaba. Doktora ulaşamadığımdan belki bilen vardır diye buraya yazayım dedim doktora sorana kadar