Yusuf53 Elifminakul Ben çok araştırdım canım. Devletin verdiğinin içeriği temiz değil bitkiseli varken neden kullanayim. Ve gaz yapti bize. Çok çok zararlı demiyorum ama içeriği daha temiz olanlar var onlarda yazdklarim 😏
Erdemir Metebeyler daha kulanmadım ben kullanıcam bugün hani bazı kişilerin bebeklerinde huysuzluk yapmış o yüzden dedim
Aliasaf44 Metebeyler bize hemşire sabah 6 damla söyledi canım başka bir arkadaşım daha var ons da öyle denilmiş