Gulkizim Sjsjshsj- benimki ilk 3 4 gün bile 60 cc içiyordu iştahlıydı ve ona rağmen sarılıktan zor kurtuldu. Doktor da bebeğin iştahlı olduğunu söylemişti. Yani siz sağın verin içebildiği kadar içer doyunca bırakır zaten.