_mommm evet gerçek. Herkesin bir değildir tabi. Benim normalde ten rengimden biraz daha koyu renk göbek rengim. Galiba bu yüzden hamilelikten önce de sadece göbeğin alt kısmında hafif kahve rengi bir çizgi vardi. O geçmiyor hep öyle. Hamilelikle birlikte üst bölgede de çizgi oluştu ve koyulasti rengi. Doğumdan sonra ne zaman hatırlamıyorum ama yikadikca azaldığını fark ettim. Sonradan bu forumda da okudum öyle olabileceğini. Şu an baya oldu ben doğum yapalı oradaki bahsettiğim eski iz kaldı. Tabi her türlü geçecek erken ya da geç