dnzcyc Ben bebeğim 35 günlükken ilk dozu oldum. Hamileyken covid geçirmiştim. Aşı hiç yan etki yapmadı bende. İkinci dozda da. Kol ağrısı bile olmadı sayılır. Çok hafif bir ağrı vardı ama dokunduğumda.
GamzeGoktas Ben hamileyken oldum 2 dozu da kızım doğdu hiç sorun yaşamadım şükür 3. Dozu emzirdiğim için erteliyorum daha sonra olacağım