Annelikseruveni Daha 1gun önce ebebekte paketi 45tl olan bez bugün 55 TL olmuş şoktayım gerçekten!Ne olacak bu işin sonu en gerekli şey bile alınmayacak fiyatta resmen🥺
Mlke301020 Annelikseruveni evet bende molfix külot bez kullanıyırdum oğluma 145 e almıştım 256 tl olmuş çok kötü 🤭☹️