Reyna oğlum 17.5 aylık sadece 1 ay anne sütü verebildim yani 16 aydır hipp combiotic içiyor çok seviyordu mamasını ama şimdi gece uykusuna geçerken yapıyorum iki yudum alıyor sonra atıyor biberonu gece beslenmesini kesememiştim hala kalkıyor gece bir kere kalktığnda yapıyorum onda da aynı şekilde yapıyorum emip emip tükürüyor oyun yapıyor. bazen gün içinde dışardayken mama yapıyorum huzursuzlandığı zaman aç olmasına rağmen yine içmiyor. acaba mamayı mı bırakmak istiyor yoksa mamanın tadından mı sıkıldı başka mı istiyor? ben 2 yaşına kadar mama vermek istiyordum
Alpitom Reyna 13 aylık oldu. Bu ayki kontrolümüzde bırakalım dedi doktoru. Ama anne sütü de alıyor ben sadece desteklemek için veriyordum siz doktorunuza danışın bence
Cheddar Reyna doktora danışarak bırakabilirsiniz belki. Ek gıda alımı, gelişimi iyiyse doktor bıraktırabiliyor. Sıkılmıştır belki :)
Reyna Alpitom 18. ayda kontrolü var soracağım ama bebek emmediği süreece ne yapabilirim ki bırakmak istiyor galiba
Reyna Jelibon88 bende öylr düsünüyorum zaten 2 yasına kadar vermek istiyordum yazdım ama içmiyorrr yaa bırakmak mı istiyor yoksa tadından mı sıkıldı acaba
Jelibon88 Reyna artık içmek istemiyor olabilir başka bi marka deneyin belki sever yada süt seviyorsa artik onu verirsiniz
Mom5457 Reyna biz 11 aylığız günde 2 ya da 3 öğün veriyorum 1.5, 2 yaşına kadar vermek isterim o da isterse ama 17.5 ay bence gayet iyi bırakabilirsiniz tadını belki beğenmiyordur 🙇🏻♀️
Reyna Mom5457 ben vermek istiyordum 2 yasına kadar ama istemiyosa mecbur mamasını da çok seviyordu ek gıda yemiyodu mama içmek için şimdi tam tersi oldu
SailorMoon_ Reyna ilk oğlumda 8. Ayda anne sütüm kesilmişti. 5ay kadar aptamil kullandık doktor 13. Ayda kesebilirsiniz 1 yaşından sonra bir faydası yok demişti
Reyna SailorMoon_ olur mu canım tabii ki var faydası bana doktorum dedi 2 yaşına kadar devam mamaya uykuya geçerken bir biberon içsin yeterli diye
EsnadinAnnesi Reyna benim teyzemin kızı 11 aylıkken bıraktı mama içmeyi içip tükürüyormuş, sizinki de normal bir durum başka yiyeceklerini tadını aldı sevmiyor mamanı, farklı devam sütleri var tadı çok güzel oluyor onları alıp deneyi
Reyna EsnadinAnnesi devam sütleri ile normal sütler arssında tat farkı oluyor mu ben içerik olarak daha faydali olarak biliyordum sadece