cantan ben kendi yaptığımı yazayım mantıklı gelirse uygularsınız. Sebzeden başladım nedense yoğurtla başlamak istemedim.
❗️Kabak,havuç,tatlı patates,patates,bezelye sırasıyla ve tek tek buharda haşlayıp 3 gün kuralıyla tattırdım. Kimisi eline verip kimisini çatalla ve süzgeçle ezip anne sütüyle kıvamını açarak
❗️Sonrasında meryve:elma,armut(bunların mevsimi değilmiş sonra öğrendim😐), kayısı,şeftali,mor erik sırasıyla ve cam rendede veya eline verip tattırdım.
❗️Sonrasında 3 gün yoğurt miktarını gün gün artırarak.
❗️Sonrasında yumurta sarısı vermeyi düşünüyorum. 7 aylık olduk.
❗️Ondan sonra da gelsin kahvaltılar,gelsin çorbalar,meyveli yoğurtlar,bir ihtimal de muhallebiler(pek onu da istemiyorum nedense🙃)
❗️Tabii gün geçtikçe eklenecekler var. Kırmızı et,peynir gibi😉mümkün olduğunca blw yle karışık ilerlemek istiyorum.