En mutlu olduğum an: hamile olduğumu öğrenmem
En üzücü olay: erken doğum yapmam
En korktuğum an: apar topar sezeryana alınmam
En unutamadığım an: Oğlumun ilk kalp atışları
En büyük duam: oğluma kavuşmak 🙏
herkes gibi bende mutlu mutlu şeyler yazmak istedim ama iki haftadır yaşadıklarım bana şuan bu cevapları verdirdi🙁