Kızım 19 aylik ve alıştıramadım bir türlü süte.
Sütün dadina baktırıyorum sanki zehir vrrmisim de farketmis givi davraniyor bi de yan yan bakiyor.
Meyve sut denedim icmedi
Mama falan asla yemez
Kasikmis biberonmus no no no
Sute pekmez kattim yok bal kattim yok
Bebe buskuvisi ile verdim yok
Peynir konusundada ayni yemio yumurtasina katip menemene katip yediriyorum.
Alistiramadim ben bu cocuk abisi gibi degil yemek istemezse inatta etsem acikmasini da beklesem yemez oylede bi degisik bir cocuk