Emineg35 Bu dertten muzdaribim anneler. Dün açlıktan uyumadı mama içmedi anne sütü içmedi 😑 ama irmikli muhallebi yedi uyudu. Sizde yaşadınız mı böyle birşey şaşırdım ne yapacağımı
BirAlparslanAnnesi Emineg35 biz hiç yaşamadık çünki o tarz kaşık maması hiç yapmadım vermedimde oğluma..eğer daha öncesindede yaptıysanız alışmış olabilir daha kolayıns geliyordur
meyaski Emineg35 akşam öğününde fazla yemiyor mu? Akşam yemeğini biraz daha geç saatte vermeyi deneyin bir de
Emineg35 BirAlparslanAnnesi kaşık maması değil de normal ek gıdasını alıyor. Kahvaltı ara öğün öğlen ve akşam yemeği. Ama az da yese çok da yese mama içmiyor. Tatsız geliyor mama sanırım.
Emineg35 meyaski aslında sıkıntım gün içinde de olsa mama içmemesi. Ek gıda ve mama birlikte yürümüyor. Aç da klasa mama içmek istemiyor
meyaski Emineg35 Ben de çok sık vermiyorum ama akşam yemeğini erken yediyse gece 90 ml kadar veriyorum. Onu bile bitirmiyor çoğu zaman. Ek gıdada yedikleri yüzünden mamanin tadı hoş gelmiyor belki de
Emineg35 meyaski muhtemelen öyle ama gece acıkıyor. Veya akşam yemeği yedikten sonra uykuya dalarken içirmek istediğimde içmiyor