Hafsaefsa merhaba benim bebeğim de öyleydi, ben çok korkuyordum hatta bizim kalça çıkıklığı ve 5 ay bandaj kullanımımızda oldu. Dedim bu çocuk asla ayağına basamayacak herhalde. Koltuk altlarından tutup bastırmaya çalışınca ya ayaklarını karnına çekerdi ya da güç veremezdi bacaklarına. Ailemin yanındaydım annem babam balkonda bakmaya hevesli diye oraya götürürlerdi etrafa bakma hevesine yavaş yavaş basmaya başladı. 8 aylık emekledi 9 aylık tutunup kalktı ve sıraladı. İnanın ki 7 aylık görseydiniz bu çocuk 2 yaşına da gelse basamaz derdiniz. Hiç üzmeyin kendinizi, hepsini yapacak. Ha bu arada doktora da götürüp sormuştum böyle böyle diye, 9 ayına gelmeden bunları değerlendirmeyiz eğer 9 aylık olmuş ve hala bir süre desteksiz oturamıyor tutunup kalkmıyorsa o zaman şüpheleniriz demişti.