Kızlar sezeryan Doğum yaptım. 16 gün oldu hala ara ara kanama geliyor. sürekli çamaşır değiştiriyorum kokudan kaynaklı. Çok rahatsızım bu durumdan bende vajinal mantar varmış gebeliğe bağlı olmuş doktor geçicek dedi o zaman koku yoktu son 3 4 gün den beri var normal mi sizde nasıldı ?