Ayse01_ Kızlar 3 gün önce eşimin dün de benim testim pozitif çıktı 4 aylık oğlumda da belirtiler vardı doktor onda da benden bulaşmış olma ihtimali olduğunu söyledi ne yapmam lazım bu durumu geçirenler var mı neler yapmam nasıl dikkat etmem lazım ?
Melisalaz35 Ayse01_ canım biz geçirdik benimde oğlum 4 aylık sadece iki gün ateşlendi 4 saat aralıklarla calpol verdim çok şükür hemen toparladı hic bı sıkıntı olmadı merak etme onlar çok çabuk atlatiyorlar
cemre_-34 Ayse01_ muhakak emzirirken olsun evde olsun maske tak ve bebeğini kucagina aldığında her seferinde bol bol elini yıka