Kizlar merhabalar 3 Ay önce sezeryan dogum yaptım dün de misafirlerim gelince korse takip dar bir pantolon giydim giydiğim an içimden bir şey aktığını hissettim ama kanama yoktu misafirler gittikten sonra baktım ki birazcık kanamam olmuş regl oluyorum zannettim ilk başta ama sabah kalktığımda devam etmiyordu korse etki etmiş olabilir mi yoksa dogum sonrası normal mi