Kızlar 2 buçuk aylık bebeğim var erken doğdu 2250 gram şuan 2 buçuk aylık ve iştahı azaldı sanki birkaç gündür acıkıp ağlardı şimdi hiç acıkmıyor ben veriyorum 2 saatte bir içmiyor zaten az içiyor normalde de hep 2 saatte 60 anca içerdi şimdi onuda içmiyor neden olabilir acaba ? Gazını çıkarıyorum burnunu temizliyorum yine yok 😏 öyle bir sıkıntısı da çok görünmüyor rahatsız gibi ne olacak bilmiyorum 🤷🏻♀️ kontrolüne 10 gün var doktora soracağım ama danışmak istedim size yardım edin lütfen 🙏🏻🙏🏻🙏🏻