Srplty bende 31+5 günlük doğum yapmıştım bizede aptamil premature düşük doğum maması istemişti almıştık korkma ilk başta sutun az gelebilir ama ilk çıkan sütünü muhakak ver bebeğe az da olsa o çok iyi geliyir bebeğine snra 3 saate bir şut popmasiyla sütünü sağ ki gelir merak etme bol sivi tüket