OmerAslannn Kızlar benim bebeğim 3 ay 15 günlük. Doğduğundan beri zaten sürekli ıkınıyor. Son zamanlarda ataktanmı niye bilmiyorum mama reddi yapıyor sadece uykuda mama yiyor onda da yerken sürekli ıkınıp gaz çıkarmaya çalışıyor gazı çıkmayınca yemeyi de bırakıp ağlıyor. Böyle bebesi mama yerken ıkınan var kı aranızda bu neden oluyor ya (doğduğundan beri öyle aşırı gazlı bir bebek değil yani ağlamaz ama sürekli ıkınır)
OmerAslannn momma ıkınmaktan mama yememesi çok ilginç değil mi ya hayır sürekli de gazı çıkıyor sesi duyuyorum yani daha ne kadar gaz var acaba içinde
Mustafatma Allah yardım etsin bizimkinde öyle. Ikınıyor memeye saldırıyor hıncını acısını memeden alıyor
Alyehus Emerken ağlama, kakada mukus, sürekli ıkınma ve huzursuzluk besin alerjisi kaynaklı olabilir densiti doktorumuz bize. Özellikle süt mamalarda var biliyorsunuz. Vücudun da döküntü benzeri şeyler var mı
OmerAslannn Alyehus ben doğduğundan beri besin alerjisinden şüpheleniyorum ama doktorlar hiç oralı olmuyor . vücutta döküntü yok kaka da mukusta yok ama ıkınma kusma bunlar çok var
Tuba-21 OmerAslannn onlar bizde de var malesef bitmiş durumdayım doktorlar hiç çözüm üretmiyolar bunun sebebi ve çözümü olmalı
Alyehus OmerAslannn bizde de öyle oldu götürdüm doktora bu çocuk aç sütün yetmiyor mama başla dedi gönderdi ama imkansız bize göre kilo alımı filan iyi çünkü. Yalnız süt ürünleri ve ekmek, poğaça benzeri karbonhidrat ürünleri bizde aşırı gaz yapıyor belki yediğiniz besinlerden kaynaklı gazı artıyordur. Ben kesince rahatladım benim kızım da ıkındıkça kusuyordu maalesef ona da Normal zorluyor kendini dediler. Süt ürünlerini kesip bir deneyin isterseniz şuan evolvia kullanıyorum geceleri 1 kez mama olarak onun içeriğinde 3 farklı süt var o bile gaz yapmamaya başladı seviyor. Belki mamadan da olabilir
OmerAslannn Alyehus verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim ama benim bebeğim sürekli mama ile besleniyor zaten anne sütü almıyor
OmerAslannn Defneli Hiç kabızlık sıkıntımız olmadı doğduğundan bu yana günde bir defa da mutlaka kakasını yapar. bide her ay türün kontrol için doktora götürüyorum makata bakmıyormu acaba doktorlar
Defneli OmerAslannn OmerAslannn Bizim doktorumuz da her muayenede bakar her yerini incelemek zorunda çocuk doktoru