Oğlum 4 aylıkken 2, aylıkken bronşit den yatmistik..çarşamba günü doktora gittik ciğerlerin de birikti duymadı duysa yatıracakti. Balgamı atamıyor o yüzden tiksnacak kadar öksürüyor ne yapmam lazım bilgisi olan var mı..hastane de yatmsk da istemiyorum diğer cocugumu bırakacak kimse yok